بابا "انار" دارد
بابا "انار" دارد

بابا "انار" دارد

کجای دنیات وایسادم آق خُداااا


درست یادم نیست از کِی اما خیلی وقته که چکه می کنه، سقف ایستگاه متروی شادمان رو می گم، درست پائین پله ها...

اوایل هر چند دقیقه یکی دو قطره بود، چشم گاو، اصش بعید می دونم کسی متوجه اش می شد! چرا غیر از اون پدر بیامرزی که عهده دار نظافت ایستگاهه و من -و شایدم چند نفر دیگه- که چند دفعه ای از چکیدن قطرات آب نوک دماغم و روی یونیفرم سفید اداره بی بهره نمونده ام.


یواش یواش زیاد شد. قطره قطره راه پیدا کرد. اونقدر که دیگه تی کشیدن های پشت سر هم نظافتچی ِ ایستگاه علاجش نشد. سطل گذاشتن، اول یکی، بعدش یکی دیگه و یکی دیگه.

امروز که اومدم از پله های ایستگاه بیام بالا سطل ها رو شمردم. 5 تا بودن، گُله به گُله. به این فکر کردم حکمن، حتمن یکی از همین روزا زور قطره ها به سقف کاذب پیزوری می چربه و سقف هوار میشه سر یه بنده خدایی، یه بنده خدایی که خدا هیچ جا امضا نداده که اون بنده خدا، خودِ من نباشم!


***

امروز که ساعتِ روی دیوار عقربه هاش برسه به 10 و سی و چند دقیقه ی صبح 30 سالم تموم میشه. نمی دونم کی بود؟ کجا گفت که سی سالگی نقطه عطف زندگیه آدماست. که باس هرچی می خوای بشی تا سی سالگیت بشی؟ که باس هر چی نمی خواستی باشی تا سی سالگیت نباشی؟ که باس قبل از امروز یه روز، یه جایی نشسته باشی و سنگهاتو با خودت وا کنده باشی. که باس اینجای زندگیت که می رسی یه آه بکشی و چمباتمه بزنی رو زمین و بگی :"رسیدم" بعد چرتکه ات رو در بیاری و بذاری جلو روت و برسی به حساب شیش و بش زندگیت. شیش دنگ، بی تعارف، بدون زیر و رو کشیدن و تقلب...


خیلی سال پیش، یه جایی همین ورا، یه جایی گوشه کنار ِ بودنم، نشستم و سنگامو با خودم وا کندم. رفتم یه خلوتی نشستم و با "ممد یدک" تسویه حساب کردم و باهاش دست دادم و روشو بوسیدم و گفتم: "حاج آقا! خیرتون قبول، دمتون گرم، تا امروز بودین و بودنتون رو عشق بود. از امروز عشق کردم دیگه نباشید. دیگه نباشم. عشق کردم یکی دیگه باشم، اصش حال کردم دیگه ممد یدک نباشم. می خوام خودم باشم، خود ِ خودِ خودم باشم" 


امروز که ساعتِ روی دیوار عقربه هاش برسه به 10 و سی و چند دقیقه ی صبح 30 سالم تموم میشه. امروز چرتکه دستم می گیرم و می شینم با محمد حسین جعفری نژاد تسویه حساب می کنم. که قرار بوده کجا باشم و الان کجام؟ که حسابم با روزگار چند چنده؟ که کجای بودنم باقی آورده؟

امروز باس بشینم وارسی کنم ببینم کجای درونم چکه می کنه؟ کجای روحم نم پس میده؟ می ترسم از روزی که این قطره قطره ها، سیل بشه توی وجودم و دار و ندارم رو با خودش ببره. باس تا دیر نشده یه فکری بکنم.


+ این که قبل از فیلان بانک و بهمان شرکت کامپیوتری و اون ارائه دهنده ی مزخرف سرویس اینترنت -که 5 سال پیش بیخیالش شدم ولی sms های تبلیغاتیش هنوز بی خیال ما نشده- یه مشت رفیق مشتی و با حال و با معرفت sms بدن و زنگ بزنن و کامنت بذارن که تولدت آدم رو تبریگ بگن ینی یکی از تعابیر ساده و صریح "خوشبختی"


++ برای پیدا کردن چند تا رفیق که وقتی اسمشون میاد ته دلم قرص بشه به بودنشون 20 سال صبر کردم. زیاد بود، یه عمر بود، اما باور کنید می ارزید. کی گفته "گشتم نبود، نگرد نیست"!!! هر کی گفته واسه خودش گفته

نظرات 79 + ارسال نظر
هاله بانو یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 10:26 http://halehsaadeghi.blogsky.com/

پس هنوز ده یا دوازه دقیقه مونده تا تولدتون مبارک بشه

انگار زنبیلتو پیدا کردی هاله :-))

بله، شنیده ام از خانوم جان که 10.35 دقیقه بوده، البته با یک تاخیر چند روزه :-)))

هاله بانو یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 10:35 http://halehsaadeghi.blogsky.com/

حالا تولدتون مبارک

:-))

بازم ممنون

سجاد یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 10:49 http://www.forum.no1-phone.ir

سلام وبلاگ جالبی دارین..:)
ممنون میشم به انجمنم سری بزنید و توش عضو شین http://www.forum.no1-phone.ir
:)

اگه اومدی که روز تولدم بهت فحش بدم کور خوندی
اگه راس می گی فردا بیا که از خجالتت در بیام :-)))

سهیلا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 10:51

مهربانم !
یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد
بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد
و خداوند شب و روز و تمام لحظات
با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد
تولدت مبارک !

سهیلا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 10:52

ساده میگویم حس بودن دوباره ات مبارک !

سهیلا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 10:53

پرواز در آسمان آرزوها و فرود در فرودگاه موفقیت را برایتان آرزومندم !
تولدتان مبارک . . .

سهیلا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 10:55

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش
و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن
و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی . . .
میلادت مبارک

سهیلا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 10:56

میلادت ای دوست مبارک باشد / پیوسته دلت شاد سعادت باشد
هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد / راهـت سپید راه عــدالـت باشد
چـــشـــم شــادی نگارت باشد / ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد
میلادت ای دوست مبارک باشد / دلـشاد ازین اهل جماعت باشد . . .

ممنون سهیلا خانم عزیزز

بابت محبت و مهربانی قابل لمس و حال خوب کن تان ممنووووون

سپیده یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 10:56 http://setaresepideashk.persianblog.ir/

تولدتون مبارک و دوستی تون مستدام

متشکرم و امیدوااااار

خوش آمدید

آفو یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 10:57

مبارک باشه آق ممد ...
من پست سی سالگیم رو خیلی دوست داشتم . یه حال خوبی بود ... بعد از اون نه خیلی ... امیدواریم بعد از اینش خوب باشه ...
و برای تو پر باشه از رسیدن به آرزوهای خوب

برات بهترین ها رو می خوام آفو جان

و ممنون از محبتت

فرشته یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 11:13 http://houdsa.blogfa.com

الان دیگه به دنیا اومدی نه؟؟

بازم مبارک باشه...بدنتو که راستش نمیدونم دروغ چرا... اما روحتو مطمئنم و بازم مطمئنم که عمرا یه دونه سوراخ توش باشه...تو انقد زلالی و ماهی و مهربونی و خری که آدم میخواد محکم بزنه تو سرت...به خدا...حیف که اسلام دست و پامو بدجوری بسته...حیف...

به هر حال خوب شد به دنیا اومدی...دنیا با وجود آدمایی مثه تو خیلی قشنگه...خیلیا...

می دونی فرشته؟!
اسلام به دست تو و سر من اونقدرا کاری نداره
اسلام کارش با دلامونه
با این که کنار هم باشیم و بودنمون سنگینی نکنه روی شونه های هم
با این که بفهمیم آدم بودن و انسان بودن توفیر می کنه، از زمین تا زیر زمین
با این که دوست داشتن رو یاد بگیریم و یاد بدیم. ینی تو که بلدی، به علیرضا. بابک و مهربان که بلدن به مانی و شاید چهار روزدیگه اگه بودم و قسمت شد من و روناک -نه به اندازه ی دل دریایه شما اما به قاعده ی وسع خودمون- یاد بدیم به بچه مون که باس عاشق آدما باشه تا عاشقش بشن آدماااا

yasna یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 11:17 http://delkok.blogfa.com

کیک چی شد آقا؟

تو راهه خانوم :-))

رضوان یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 11:20 http://zs5664.blogsky.com

سلام آقای جعفری نژاد
تولدتون مبارک
با بهترین آرزوها برای شما و همسر عزیزتون

ممنون دوست من

سمیرا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 11:27

پس دعوت دیروز بی حکمت نبوده !کادو میخواستی!
آقاپسر با مرام تولدتان مبارک خیلی خیلی هم مبارک ، برات چی دعا کنم که قسنگ باشه و یه امین بلند بگی ؟!
برات دعامیکنم که همیشه : خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق ، روزگارت همه نور.

پس چی خیال کردین سمیرا جان؟ من یه همچین موجود مارموزی هستم :-)))
دیروز اقل کم برای من همه آدما و لحظه های خوب جمع بودن فقط سمیرا خانوم گل و یکی دو تا دوست عزیز دیگه جاشون حساااااابی خالی بود.

ممنون خانم، ممنون واسه ی همه چی، واسه ی همه ی خوبی های خودتون و دل آرام عزیز

خورشید یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 11:35

خوش به حال دنیا که 30 ساله با شماس.
1 سال از این 30 سال رو با شما آشنا بودم.
این 1 سال خیلی خوب بوده..خعلی.
ممنون.

چی بگم به تو خورشید خانوم گللللللل
ممنون دختر خانوم مهربون :-)

مموی عطربرنج یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 11:36 http://atri.blogsky.com/

مبارکا باشه برادر...

ممنون خواهر

فاطمه شمیم یار یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:01

سلامم بر آق داداش نازنین خودمون
تولدت مبارک ...عمر با عزت و تن سالم داشته باشی الهی
...و در کنار عزیزانت مخصوصا روناک بانو ی عزیزت این دنیای بی در و کجا رو طی کنی با خیر و برکت...
حرف برا گفتن زیاده ولی اجازه بده خلاصه بگم...
شاید اصلا نیاز به گفتن نباشه ولی بذار بگم تو برادر عزیز منی از نوع رفیق جانانه اش...زلال و بی ریا ...پس زلال و بی ریا دوستت دارم رفیق ...

سلام فاطمه جااااان
رفاقت شما تاج سر ماست خانوووووم
عزیزید و رفیق

فاطمه (بارون) یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:04 http://fatemekhanoom.blogfa.com

تولدتون مبارک ...

ممنون دوست جدید

خوش آمدید

کیانا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:19 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

من گفتم عکس کیک تولدتو بذار
پست نوشتی؟؟؟

خب باشه چون روز تولدته میبخشمت :)))

تولدت مباررررررررررررررررررک آقوووو

این دفعه چندمه که دارم میگم؟؟؟ 6م؟؟؟؟ شایدم بیشتر
ببین این سعادت نصیب هر کسی نمیشه هاااااا
قدر بدوووون

بچه تو انگار سوزنت گیر کرده آره

می گم تو کجات خرابه که یه دقیقه نمی تونی آروم بشینی؟
دکتر رفتی؟ قرص خوردی؟ :-))))

نیلو یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:23 http://niloonevesht.blogfa.com

هی من این دو سه روزه منتظر بودم شما آپ کنید:بعد الان که با کلی ذوق اومدم یهو دیدم کامنتای پست قبلی شده ۸۶ تا!!!
گفتم یعنی چی می تونه شده باشه از دیشب تا حالا؟؟؟
بعد قبل پست رفتم کامنتا رو خوندم؛بعدش تازه فهمیدم چه خبره.
کلی خوش به حال بچه هایی که دیشب و قبل پست تبریک گفتن.
خودم که اصلا دوست ندارم روز تولدم دوستام یه کم دیر بهم تبریک بگن.
ولی خب من اصلا نمی دونستم؛توی پروفایلتونم نبود که بدونم.برای همین شرمنده به خاطر دیر شدنش.
تولدتون یه عالمه مبارک.
با یه عالمه بیشترتر آرزوی خوب.

رفاقت دیگ سمنو نیست که دیر پاش برسی ته بگیره
رفیق بودنش مهمه، دیر یا زودش قسمت و تقدیره

ممنون نیلو جان، ممنون که هستی و رفیقی

نیمه جدی یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:25

سی سال و یکی و دو ساعت ...
میدونین که شاعر می فرمان : از سی که گذشت هیچ ازو یاد مکن! یعنی دیگه افتادین تو رده میانسالا و پیش کسوتا...
در هر حال خوش اومدین!

والا اگه منظورتون از میان سال امثال خودتونو و محسن و بابک باشه ترجیح می دم تا نفس دارم با همین قسم آدما باشم و پیر شم

ممنون خانم

آوا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:39

دستم چند وقته به کامنت و کامنتدونی نمی رفت..چراغ
خونه ء بلاگستان ما شاید گاهی بشه کورسو اما دیگه
انگاریجورایی میشه جزء جدانشدنی زندگیمون...که
اینوحالاکه 5 ساله ازعمر وبلاگخونیم میگذره دیگه
باور کردم که کمرنگی شاید باشه اما بی رنگی
نه..واین بخاطر دستخط و دفترای رفقام نیس
که به خاطرگل روی خودشونه..به خاطر بوی
خوش دـــیوارای کاه گلی خونه های باصفا
شونه که ازصفای دلشون ساتع میشه...
که تا ابد مخــــــلص همتونیم..که تولدت
مبارک مرد دل آیینه ء بلاگستان.........
رفــیق امروز حضور زمینیت کلید خورده
پس یکی ازون بهترین روزهای زندگیته
بالطبع...مــــــــــــبارک باشدمیلادت
جناب محمد حسین خان جان.......
یاحق...

سلام آوا جاااان

جای شما خالی خانووووم
ممنون از محبتت خیلی زیاااااد

کیانا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:40 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

بعد الان شوما چرا دو تا کامنتو جا زدی اومدی اخریو ج دادی؟؟؟!!

به تو چه :-))

طـ ـودی یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:55

اول که تولدتون خیلی خیلیـــــــــ مبارک
خیلی زیاد هااااااااا

بعد اینکه شما خودتــون رفیقی، از اون رفیق حسابی ها، پس هیــچ خارج از ذهن نیست که پیدا کنی کسایی رو که با آوردن اسمشون ته دلتون قرص بشه
خوش به حال شما و خوش به حال همه ی رفیق های گلتــون

ممنون طودی جان

رفاقت اتوبان دو طرفه ست، رفیقت که خوب باشه ناگزیر خوبی هاش می شینه تودلت و یاد می گیری خوبی رو

اگه خوبی هم باشه تو وجود ما از صفا ورفاقته دوستانه

ممنون رفیق

پرچانه یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 13:00 http://forold.blogsky.com/

تولدت مبارک پیرمرد
اصلن تبریکامم مثه خودم رو اعصابناااا

ممنون نصیبه جان

تو هم این شکلی هستی دیگه، کاریتم نمیشه کرد :-))))

طـ ـودی یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 13:01

چرا کامنت من دوتاس!!

یکی شد :-))

خاموش یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 13:04

مبارک باشه رفیق
اول از همه باید به خانوم جان و پدر گرامی تون تبریک گفت واسه داشتن همچین گل پسری
بعدهم به روناک بانو ...
حالا آخر سر به خودت هم تبریک میگم :دی

ممنون دوست من
اصن می خوای خودمو از لیست حذف کن، نظرت چیه؟ :-))

کیانا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 13:06 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

دوووووووووووووس دارم اصنننننن

بازم ی کامنتو ج ندادی :))))))))))))))))))


من فرار میکنمممممم دیگهههههه نمیخاد لنگ کفشتو دربیاریییییییییییی

پیشته گِشه :-))))))

خاموش یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 13:08

بابا چرا هیشکی نمیاد کامنت دونی بترکونیم چه وضعشه اخه
کیانا جان این جزی رو وردار بیار ببینم

برو دم خونه خودتون بازی کن بچه :-))

خاموش یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 13:16

آقای جعفری نژاد درسته من برای دوستی با شما خیلی کوچیکم. اما شما، جوگیریات، تیراژه خانوم، آقای باقرلو، جزیره، کیانا، ژولیت و خیلی های دیگه پشت این دنیای مجازی خیلی واقعی تر و با معرفت تر از آدمهای واقعی دور و برم هستند حتی اگه من رو نشناسند یا ندونن که میخونمشون و 5 ساله باهاشون زندگی میکنم. آره رفیق من رفقای خوبی دارم

خودم رو میگم
مگه من کی هستم که شما کوچیک باشی واسه رفاقت با ما
نزنید این حرفا رو عزیز

خوشحالم که منو رفیق خودت می دونی :-)

ف رزانه یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 13:18

سلام
چه روز فرخنده ای... تولدتون مبارک باشه آقای جعفری نژاد...
انشاا... 130 سالگیتون رو در کنار روناک بانو و دوستان نازنینتون جشن بگیرین...
به قول بچه ها از اون آدما هستین که انگار مربوط به یه زمان و یه روزگار دیگه بودن... از اونا که من خیلی براشون احترام قائلم و افکار و اعتقاداتشونو قبول دارم و دوس دارم
امیدوارم بهترین ها در انتظارتون باشه...
بازم تبریکککککککککککککککککک

سلام

ممنون دوست عزیز
من هم برای شما بهترین ها رو آرزو می کنم

شبــ نم یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 13:42

تولدتون مبارک ...

ممنون خانووم...

و خوش آمدید :-)

کیانا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 13:43 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااام خاموش جانمممم چطوری؟؟؟؟

جزی؟؟؟؟ من دستم میرسه بش وگرنه که تا حالا خونشو حلالش کرده بودمممم

کیانا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 13:45 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

بابا خامووووشی چرا این همه مایه میذاری واسه این بد اصفهونی؟؟؟؟؟

بذار کیک بده بهمون بعد بگو بش

من اصفهانی نیستم بد مشدی :-|

کیک هم نداریم اصن :-))

کیانا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 13:51 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

چرا چرا تو اصفهوووونی من میدوووونمممممم

آیکون حرص دادن یک عدد جعفری نژاد

ریز می بینمت بچه

سمیرا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 13:58

جدی جدی دیروز تولد بوده؟ الان عکس تولدت را در وبلاگ بابک دیدم ، الهی که 90سالگیتو در کنار روناک نازنین و بقیه دوستانت جشن بگیری و برسی به آن چیزی که بهترینه بهترینه برات .

ممنوووووووووون سمیرا جان
در کنار شما ایشالااااا

فرشته یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 14:19 http://houdsa.blogfa.com

محمد من الان یادم اومد از اون کیک خوشگله که محسن و مریم آوردن نخوردم...خوشمزه بود؟؟

نخوردیمش هنوز، امروز بعد از ظهر با محسن و علیرضا بیاید با یه لیوان چایی بزنیمش بر بدن

ولی نخورده مطمئنم انتخاب محسن و مریم خوشمزه س

فرشته یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 14:35 http://houdsa.blogfa.com

قیافه اش محشر بود.. حتما خوشمزه است...نوش جونتون...بخور بلکم یه لایه چربی بشینه رو اون دوپاره استخونت داداش...

چربی می خوام چیکار
دعا کن ماهیچه بیارم برم بچه محلامون رو بزنم، بعد احسان علیخانی ببرتم تو ماه عسل معروف بشم بیاماینجا بهتون امضا بدم حالشو ببرید :-)

ارش پیرزاده یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 14:38

تولدت مبارک دوستم ...

ممنون آرش جان
ذکر خیرتون رو زیاد شنیدیم جناب و مشتاق دیدار

کیانا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 14:39 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

آآآآآآآآآآآآآآآآی جعفری نژاد فرشته رو دعوت میکنی منو دعوت نمیکنی بیام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این بود آرمان های ما

بیا، هر کی نیااااااد

کیانا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 15:01 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

میام اما سال دیگه

Bawsheeeeeeeee

زهــــرا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 15:06

سلام علیکم
به به بوی تولد میاد اینجا( اشاره ی ظریفی هم یه کیک تولد و این داستانا)...
.
تولدت مبارک برادری (آیکن کلاه بوقی به سر توو یاهو مسنجر)
+ کلی آرزوهای قشنگ برای خودتون و یکی یکدونه ت روناک ِ عزیز دل
..
آدرس ایمیلتون رو باید از کجا یا از کی بگیرم به نظرتون؟؟!!

سلام خواهر جااان

ممنون بابت آرزوهای خوبت
برات یه ایمیل فرستادم به همین آدرس میلت

گنجشک پرگوی باغ یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 15:19 http://gholakeyadha.blogfa.com/

تبریک می گم
سی سالگی نقطه ی عطفه
به اینجا که می رسی باید چرتکه ها رو بنداسی دور و شیرجه بزنی تو سی سالگی
چشم بسته بری تا چهل سالگی و از این بهترین دهه از زندگیت لذت ببری!
تبریک می گم به خاطر هر آنچه که گشتید و یافتید! واقعا به این دوستی های قشنگ باید تبریک گفت!
از جوگیریات اومدم اینجا

خوش آمدید و ممنون بابت تبریکتون

زنده باشید و زندگی کنید

کودک فهیم یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 15:37 http://the-nox.blogfa.com

می دونی؟
یکسری اتفاقات و مکانها نه به خاطر خود اتفاق یا مکان و بُعدِ مادیش بلکه از بُعدِ معنویش و به علت وجود آدمهایی که اون اتفاق رو با یک خاطره به نام خودشون ثبت می کنند معنی پیدا می کنه.مثلا همین تولد.اینکه کسی رو مثل روناک کنار خودت داری و اینکه دوستانت کنارتند برات این اتفاق رو ارزشمند می کنه تا بخوای براش جشن بگیری.من خودم سالهاست جشنی نمی گیرم چون خیلی از کسانی که دوستشون دارم کنارم نیستند و اتفاقا روز تولدم از دسته روزهاییه که دوست دارم هر چه زودتر بگذره و تموم بشه چون نبودشون رو بیشتر حس می کنم.
باز هم میلادت شاد باش.

باید اعتراف کنم جشن تولد امسال اولین چشن تولد زندگیم بعد از جشن 9تولد سالگی بود. خب تا امسال هیچوقت جای خالیه چیزی به اسم "جشن تولد" رو هیچ جای زندگیم احساس نمی کردم اما مطمئنم خاطره ی جشن امسال نظرم رو کلن نسبت به این واژه تغییر خواهد داد

ممنون منصوره جان و سلامت باشی

فرزانه یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 15:44 http://www.boloure-roya.blogfa.com

خوب اصل تولد امروزه تولدتون مبارک. امیدوارم که همیشه شادی مثل یه خورشید درخشان تو قلبتون باشه.

ممنون فرزانه جان

هم بابت حضورت و مهربونیات و سهیم بودنت در خاطره ی شیرین اون شب و هم بابت تبریک مجدد

زنده باشی دوست عزیز

عاطفه یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 16:34

تولدتون مبارک
امیدوارم همیشه شاد باشین
+ در مورد ایستگاه شادمان من هر روز مسیرم اونجاست
چند بار به مسئولینش که تو ایستگاه هستن هم گفتم
ولی اصلا اهمیت ندادن،نزدیکه دو ماهه چکه می کنه !!!

سلام

ممنون دوست من
برقرار باشید و شادمان :-)

عاطی یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 17:32

خب ما بار دیگر در پست مربوطه!تولدتان را تبریک می گوییم و از خداوند بزرگ برایتان شاااااادکامی و سلامتی را آرزو مندیم:):گل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل

++ من هنوزم می گم!گشتم نبود!!!بگرد شاید تو پیدا کنی;):دی

:گل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل

ما هم بار دیگر اعتراف می کنیم عاطی یعنی بمب انرژی

یه دونه باشی خانوووم :-))

هست. والا هست :-)

قاصدک یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 17:45 http://adambarfi-167.blogfa.com

راستش رو بخوای از اول مرداد به فکر بودم که بیستم برسه و تولدت رو تبریک بگم و بگم که چقدر خدا رو شاکرم با شما آشنا شدم،، اما خب از صبح تا حالا درگیر کارای اداری بودم و همین حالا رسیدم خونه...

همه چیز تقصیر اسم جذاب وبلاگ قدیمیت بود "نوشته های دم دستی"
بعد از اون هم قلمت یه جوری منو پابند این خونه کرد که حتی وقتی نمینوشتم هم وبلاگت اولین پیجی باشه که هرروز باز میشه و میخونمش
اگر میگم برادری، واقعا مثل برادرم میمونی و برات بهترین آرزوها رو دارم
خیلی حرف ها داشتم که بگم
نمیدونم چرا حالا ذهنم سکوت کرده

همیشه خوشبخت باشی برادر
ممنون که به دنیا اومدی تا دلم گرم باشه که هنوز هستن کسایی که معنی عشق و محبت رو میفهمن :)

ایشالا سرت سلامت باشه خواهر جان، لبات خندون باشه

آشنایی با شما و سایر دوستان این خونه برای من مایه ی افتخار و نشونه ی خوشبختیه

باور بفرمایید من هم خیلی از دوستان اینجا رو مثل یه خواهر دوست دارم

سلامت باشی قاصدک جان

یسyasna یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 18:30 http://delkok.blogfa.com

اقای محمد افای جعفری اون مبل نارنجی تو عکس تولد واسه خونه شماست ؟ اگه واسه شماست خواستم بگم من عاشق مبل به رنگ نارنجی ام وافعا حس خوبی مبده به ادم ... خلاصه اگه بلا ملا سرش اومد دیگه بدون بدجور چشممو گدفته... کبک ندادی اقلا مبلتون دو بترکونیم...

ماله ماست و قابل شما رو نداره :-))

مشق سکوت- رها یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 19:41 http://mashghesokoot.blogfa.com/

تولدتون مبارک آقای جعفری نژاد
امیدوارم هرچیزی که براتون معنای بهترین رو داره، اتفاق بیفته

لحظه هاتون سرشار از دل ِ خوش، و تن ِ سالم

ممنون دوست من :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد