بابا "انار" دارد
بابا "انار" دارد

بابا "انار" دارد

هدف یا وسیله... مساله اینست!!

وقتی تنها استراحتگاه امن یه پرنده،


یه کابل شبکه ی 20 متریه


"Wireless " میشه بزرگترین ظلم عالم...



نظرات 37 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 10:16 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

delam mikhas aval bsham vali bikhikhi

:-)

قاصدک یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 11:17

یاد نوشته های دم دستی بخیر!
چقد با این پست کیف کردم اون سال ها
مرسی که هنوز می نویسی

مرسی که هنوز می خوانیدم
و عذر تقصیر بابت تکرار مکررات این روزها

وانیا یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 11:19

محشر بود محمد خان

ممنون :-)

کرم دندون یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 12:11

تقلب:
وقتی تنها آرام روحش در "تن"خلاصه میشه ...
"نت" میشه بزرگترین ظلم عالم


...
شرمنده تقلب کردم از رودستتون ما کرما آدم بشو نیستیم!!!

این که از رو دست من نوشتین مهم نیس
مهم اینه که بالاخره بی خیال "..." گذاشتن شدی

این خوبه
در ضمن یه کرم دندون خوب باس همیشه یه کرم دندون باشه
هر چیز به اصل خویش نیکوست اساسن

کیانا یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 13:07 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

بـــــــــــــــــــــــــــه

اصن راضی نیستم اینقد هیجان زده بشین به خدااا
می خوای اصن پست رو کان لم یکن تلقی کنیم؟!
می خوای اصن وبلاگو بفرستم تو باقالیا
خانم نکنید این کارا رو با خودتون
گل گاو زبون بخورید در معیت چند قطره افشره ی لیمو

کرم دندون یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 13:11

(ان شاء الله در آینده ی نزدیک این جا هم آیکن "رضایت" نصب می گردد)

*قابل توجه جناب آقای چنگیزی عزیز و دوست داشتنی*

کرم دندون یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 13:15

آقا حالا که اینطوره در کامنتدونی شما زین پس جای ...
آه می کشیم.خوبه؟
ما کرما یا با ... حرف میزنیم یا با آه!

شما کرمای دندون چه رسم الخط و گرامر آسونی دارید

کرم دندون یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 13:18

ببنید من هی می خوام یکم روزه سکوت بگیرم ومودب و مرتب مثه یه بچه کرم خوب بشینم حرفا رو بشنوم ...شما نمیذارید !
بعد میام کامنتدونیا رو می ترکونم هی فحش می خورم از در و دیوار!
نکنید اینکارا رو بذارید ما زبون بسته!!! زبون به دندون بمونیم پدر من!

صلاح مملکت خویش خسروان دانند
عرض بنده از این جهت بود که نکنه به مرور زمان همین دو طریقه ی برقراری ارتباط را هم فراموش کنید و کلن دسترسی تان به دنیای خارج از دنیای کرم های دندون غیر ممکن شود

:-)

کرم دندون یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 13:19

نکنید کاری که حس کنم اینجا کابل 20 متریه بعد با عشیره بیایم کنگر بخوریم لنگر بندازیم...
نکن اینکار و با خونه ات پدر من ...برادر من!

خیالم از این بابت راحته
کرمای دندون از میدان مغناطیسی وحشت دارن
در نتیجه یه کابل شبکه ی 20 متری هیچوقت یه استراحتگاه امن واسه یه کرم دندون نمیشه

کرم دندون یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 13:21

در ضمن درسته رسم الخط آسونی داریم اما فهمش سخته سخت...!!!

این دوره زمونه اصن "فهمیدن" مهم نیست
مهم اینه که وانمود کنی می فهمی

وانمود کردن که سخت نیست، عین من :-)

کرم دندون یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 13:25

اتفاقا خیالتون ناراحت ما ذره ذره پرتون نوترون الکترون ها مون تو میدان مغناطیسی تعریف شده ان!
ما خود میدان سازیم !

شما واقعن فکر می کنید دایناسورها در اثر عصر یخبندان منقرض شدن؟
نه دوست من
این چیزارو واسه گول زدن من و شما می گن
دایناسورها و خیلی از موجوداتی که یه زمانی روی این کره ی خاکی زندگی می کردن و حالا تیر تو پر شدن دچار معضلی شدن به اسم "توهم قدرت"
و همین توهم قدرت کار دستشون داده

بیشتر مراقب کلونی کرم های دندون باشید، دوستم

کرم دندون یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 13:26

شرمنده! حالا از کجا به یه همچی نتیجه قطعی ای رسیدید؟

کدوم نتیجه ی قطعی؟!

کرم دندون یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 13:31

راستش من خنگ تر از اینم که بفهمم شما چی گفتی!!!
یه بار دیگه میشه در سطح کلاس اولیا توضیح بدی لطفا؟
و جواب سوالمم بدی؟

یعنی قدرت زیاد اعتماد به نفس کاذب میاره
و اعتماد به نفس کاذب سیر "زوال" رو تسریع می کنه

چه بین کرمای دندون، چه بین دایناسورا، چه بین آدما، چه بین سیاست مدارا حتی

[ بدون نام ] یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 13:32

سوال: از کجا با این نتیجه قطعی رسیدید؟که من وحشت دارم؟
شما گفتی:

خیالم از این بابت راحته
کرمای دندون از میدان مغناطیسی وحشت دارن
در نتیجه یه کابل شبکه ی 20 متری هیچوقت یه استراحتگاه امن واسه یه کرم دندون نمیشه

خب شما یه کرم دندونی
یه حسی به من میگه کرمای دندون قاعدتن باید از میدان مغناطیسی گریزون باشن
من به حسام اعتماد می کنم

کرم دندون یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 13:37

چه جواب دندان شکنی!!!
واقعا من الان قانع شدم ! و هم باور !

چه خوب
دارم احساس قدرت می کنم :-))

کرم دندون یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 13:39

ببخشید ولی من از کنایه چیزی سر در نمیارم!
این ینی چی؟:
یعنی قدرت زیاد اعتماد به نفس کاذب میاره
و اعتماد به نفس کاذب سیر "زوال" رو تسریع می بخشه

چه بین کرمای دندون، چه بین دایناسورا، چه بین آدما، چه بین سیاست مدارا حتی
؟؟؟؟

کنایه؟!!

من که کنایه نزدم
فقط گفتم زیادم به پروتون ها و الکترون ها و نوترون هاتون مطمئن نباشید
مواظب میدان مغناطیسی باشید
چون مثل "قدرت" هم نیروی دافعه ی شدیدی داره و هم نیروی جاذبه ی شدیدی
و این باعث سر در گمی میشه

کرم دندون یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 13:45

شرمنده ام ..درستش اینه با زبون خودم با شما آدما حرف بزنم ...
منکه چیزی از دوستی و دشمنی شما آدما نمی فهمم!!!
شرمنده ام واقعا که خواستم ادای حرف زدنتونو در بیارم ...

:-))

دشمنت شرمنده دوست من
اصن شاید من یه روزی اومدم و از شما زبون کرمای دندون رو یاد گرفتم، خدا رو چه دیدی

پرچانه یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 14:13 http://forold.blogsky.com/

هموجوور متون کوتاه و پر محتوا در میکنیداااا =D
(نیستیم ولی به یادتون هستیم)

دیگه کاریه که از دستمون بر میاد دیگه

می گم احساس می کنم خیلی بزرگتر و عاقل تر شدی آبجی نصیبه
اگه واقعا به این نتیجه برسم که شوئر کردن تو افزایش بازده و کارایی عقل و بار آدم تاثیر داره منم می رم شوئر می کنم فی الفور

خاموش یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 14:14

اوهوم :)
حال میکنی چه دخدر خوبی شدم؟ هرررررررررر

آورین آورین

کیانا یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 14:22 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

نه آقووو خان جان شوما زحمت نکشین

ما به صورت خدادادی هیجان زده هستیم ، باور نمیفرمایید از جزی بپرسید اون منو دیده


بعد الان یه سوال : با توجه به اینکه شوما برادر جزی هستین و جزی م خاهر اینجانب ینی شوما الان برادر بنده هستید؟؟؟!!!!

:-))

مریم یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 14:27

آدما همه یه استراحتگاه امن دارن که خستگی اشون رو در کنه:
عصرهای کوچه
یه بستنی شیری کاکائویی
یه کتاب
یه دوست
یه تلفن
یه جا مثل وبلاگ آقای جعفری نژاد
یه چیزی مثل کابل 20 متری

یه کتاب رو هستم و این روزا به شدت دنبال یه به درد بخورشم

شلم شوربا یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 15:08 http://www.nimarasi.blogfa.com

مینیمال نویس هم که شدی رفیق

مشق می کنم، در نهایت پر رویی

باران پاییزی یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 15:20 http://baranpaiezi.blogsky.com

درود و ظهر بخیر
عطف به جواب کامنت بانو مریم، نمی دونم کتاب عطر سنبل عطر کاج فیروزه جزایری دوما رو مطالعه فرمودید یا نه؟
کتاب زیباییه که گاهی آدم از ته دل می خنده
------------------
خیلی از ساخته های دست بشر امروز شده ظلم بهشون اگه دست ناکسش بیافته خصوصن. والا بخدا

بله، بدبختانه...

خاموش یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 15:36

البته به استحضارتون برسونم که خوب بودن اینجانب کاملا موضعی بوده و به زودی برطرف میشه! هرررررررررر
اصن تو مشهدی آروم دیدی؟نه دیدی؟ از کیانا و شمیم یار بانو بپرس ببین میشه؟ نمیشه دیگه برادر من
ماها کلا آدمهای اکتیو و با نشاط و شیطونی هستیم

تا حالا فقط پماد موضعی شنیده بودم. تا حالا خوب بودن موضعی نه دیده بودم نه شنیده بودم

در مورد مشهدی ها هم می گذاریم تاریخ قضاوت کند
هررررررر

امیرحسین... یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 18:12 http://afrand2.blogsky.com

از رئیس جمهور منتخب درخواست عاجل دارم رسیدگی به مساله ی فقدان ناگهانی صورتک های بخش پاسخ به کامنت دوستان در بلاگ اسکای را به عنوان یکی از اولویت های کاری شان مبذول فرمایند

الان من چطور جواب آیکن اعلان رضایت این امیر حسین خان عزیز رو بدم

آقا ما مخلصیم و دست دوستیمون رو صمیمانه به سمت شما دراااااز می کنیم

عاطی یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 20:01

بسیار زیبا

:گل

:گل برگردون

سهراب یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 20:13

خیلی جالب بود .

ممنون...

فرشته یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 22:18

اوهوووم...

:-)

خاموش دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 00:54

البته من مشهدی نیستم ها! گفته باشم باز فردا نگی نگفتی و اینا..... هرررررررررررررررر

الان حس اون پرنده هه رو دارم که بدون سیم مونده رو هوا

بال بزن...تو می تونی

(آیکن اغفال دختر مردم جهت سرنگون شدن و یک دل سیر خندیدن)

کاسپر دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 01:50 http://kasperworld.ir

بله بله ... بیسار خووب ...

ممنون بابک جان...

پروین دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 03:48

کاش همه امون همینقدر دقیق و دلسوزانه به اطرافمون نگاه میکردیم.
چقدر قشنگ بود

ممنون خواهر جان

خورشید دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 08:10

چه زیبا.
چه تعبیر قشنگی.
ولی چرا؟ چرا بقیه جاها واسه پرنده امن نیست.
چرا اینقدر زندگیش پر خطره؟
چرا همش حرص و استرس داره که الان میزنندم. الان شکارم می کنن.
البته تو دنیایی که آدماش دنبال شکار همدیگن، اصلا تعجب نمی کنم.

دقیقن...

بهارهای پیاپی دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 08:34 http://6khordad.blogfa.com

نمیدونم چرا یاد «گیتارمو با خودت نبر» افتادم

خودت چی فکر می کنی؟!

باغبان دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 10:11 http://laleabbasi.blogfa.com

پرندهه آیفونشو در میاره و وای فای رو آن می کنه و وارد فضای مجازی میشه و یه دنیای امن برا خودش میسازه
چی فک کردین
مگه پرنده ها آدم نیستند؟!!مگه دل ندارن؟!!

آدم نیستن، اما دل دارن. آیفون نمی دونم چیه؟ اما باید گرون باشه مگه نه؟!!

:-))

رها دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 11:40 http://fair-eng.blogsky.com

فقط می تونم بگم: آخی!!

برمودا یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 19:32

آآآآآآآآآآخــــــــــــــــــــــِییییییی
الــــــــــــــــــــــــــــهی!!!!
من اینو نخونده بودم.....
شایدم یادم رفته بود....
کلا ما آدما همه جوره ظالمیم!!!

همه جوره...

behnaz سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 11:32 http://helpmygod.blogfa.com

لایک!

:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد